Dat kopt lekker weg zeg! "Tien biertjes per dag halveert kans op hartaanval". Maar een Spaans onderzoek? Welk Spaans onderzoek dan? De BBC vertelt al een beetje meer maar heeft het opeens over een een derde minder risico, net als Medscape Today en Medpage. De Times dan weer niet. Misschien komt het wel door de onduidelijkheden in het abstract van het originele artikel, wie zal het zeggen. Toch typisch dat er maar zelden wordt gelinkt naar naar de oorspronkelijke bron...
Je moet lid zijn van Betafactor om reacties te kunnen toevoegen!
Wordt lid van Betafactor